امروزه فناوری اطلاعات بسیار مهم است

کاربرد رایانه ها و سایر: نقشی حیاتی در مصارف شخصی، تجاری و غیرانتفاعی امروزی ایفا می کند. به عبارت ساده (آی تی) فناوری اطلاعات تجهیزات الکترونیکی برای دریافت، ذخیره، بازیابی، انتقال و دستکاری داده است.  این داده ها زمانی تبدیل به اطلاعات می شوند که در اشکال قابل فهم و مفید برای ارتباط قرار گیرند.


اهمیت فناوری اطلاعات گاهی بدیهی تلقی می شود زیرا کاربردهای آن در سراسر جهان بسیار گسترده است. ما در زندگی شخصی خود برای ارتباطات، بانکداری، رسانه های اجتماعی، سرمایه گذاری، تحقیق و موارد دیگر به آن وابسته هستیم. امروزه سازمان ها نمی توانند وجود داشته باشند و انتظار دارند بدون سیستم های فناوری اطلاعات کافی رقابتی باقی بمانند.

هوش مصنوعی، محاسبات ابری، بلاک چین امنیت خانه و کسب و کار، پهپادها و اینترنت اشیا برخی از روندهای در حال توسعه امروزی هستند که صنعت را متحول کرده اند. فناوری اطلاعات یک صنعت دائماً در حال تغییر است و کسانی که می‌خواهند در خط مقدم باقی بمانند باید این نوآوری‌ها را با استفاده‌های شخصی یا غیر شخصی خود تطبیق دهند.

استفاده شخصی جهانی است

دنیایی را بدون کامپیوتر و گوشی های هوشمند تصور کنید - ما چه می کنیم؟ میلیون‌ها نفر از خواب بیدار می‌شوند و مستقیماً به سراغ تلفن یا سایر دستگاه‌های دیجیتالی خود می‌روند تا موارد زیر را برسی کنند:

  • پیام های متنی
  • ایمیل ها
  • فیس بوک
  • سرمایه گذاری ها
  • حساب های بانکی
  • سایر رسانه های اجتماعی

شاید شما در فکر خرید چیزی بوده اید و نمی توانید برای ثبت سفارش صبر کنید. بسیاری از افراد، چه پیر و چه جوان، به صورت آنلاین از خانه به مدارس و دانشگاه های دولتی می روند.  برخی از افراد یک تجارت کوچک و نیمه وقت را از طریق لپ تاپ یا تلفن خود اداره می کنند. برخی دیگر از اتاق نشیمن خود به دنبال عشق و جفت روحی آنلاین هستند. فناوری اطلاعات با بهبود ارتباطات جهان را کوچک می کند و اکثر ما امروزه بیشتر از آن استفاده می کنیم.

.

استفاده شخصی جهانی است

.

فناوری اطلاعات امروزه برای استفاده تجاری آن بسیار مهم است 

چه در مورد یک مالکیت انفرادی یک نفره صحبت کنید یا یک شرکت پیچیده بزرگ، فناوری اطلاعات کسب و کارها را حفظ می کند . بدون تجهیزات و سیستم های پیشرفته IT ، آنها به سادگی نمی توانند در اقتصاد رقابتی بین المللی امروزی زنده بمانند.

.

فناوری اطلاعات امروزه برای استفاده تجاری آن بسیار مهم است 

.

مشاغل و صنایع باید از فناوری اطلاعات و سیستم های پشتیبانی کافی در دفاتر، کارخانه ها، انبارها و تأسیسات توزیع خود برخوردار باشند. این بخش ها همگی از فناوری اطلاعات به نفع خود استفاده می کنند:

  • مدریت فروش
  • ارتباطات
  • منابع انسانی
  • حسابداری و امور مالی
  • عملیات و تحقیقات
  • امنیت داده ها و سیستم ها

فناوری اطلاعات محرک اصلی نوآوری است و بدون نوآوری، شرکت ها دوام نمی آورند زیرا آنها موج آینده هستند. انقلاب دیجیتال مزایای بی شماری را برای همه مشاغل ایجاد کرده و آنها را سودآور نگه داشته است. تقریباً همه کسب‌ و کارها متقاضیان فناوری اطلاعات، با مدارک دانشگاهی و برخی تجربه‌های مرتبط در صنعت، استخدام می‌کنند.

.

فناوری اطلاعات

.

راه های مختلفی وجود دارد که فناوری اطلاعات کسب و کار آمریکا و اقتصاد ما را بهبود بخشیده است، از جمله:

  • هبود بازاریابی و فروش: بازاریابی اینترنتی نحوه خرید و فروش محصولات و خدمات ما را تغییر داده است. اکثر فروشگاه های آجر و ملات از این روش برای جبران کمبود ترافیک استفاده می کنند                                                                                              
  • تصمیم گیری و حل مسئله بهتر: انجام تحقیقات بازاریابی و مدیریت آنلاین بسیار ساده تر از روش های قدیمی تر است. داده‌ها و اطلاعات را سریع‌تر و آسان‌تر پیدا می‌کنیم، آن‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کنیم و برنامه‌های بهتری می‌سازیم. نرم افزار نوآورانه به ما امکان می دهد بازخورد سریعتر و دقیق تری از مشتریان دریافت کنیم.

 

  • پشتیبانی مشتری بهبود یافته: همه سازمان ها برای نظارت بر بازار و پاسخگویی به نیازها و شکایات مشتری به یک سیستم پشتیبانی مشتری عالی نیاز دارند. مدیریت ارتباط با مشتری برای حفظ همه چیز حیاتی است.
  • کنترل بهتر مدیریت منابع: فناوری اطلاعات به کسب و کارها و صنایع کمک می کند تا کارآمدتر و کارآمدتر عمل کنند. رایانش ابری با اجازه دادن به کارمندان برای استفاده از دستگاه‌ها در هر جایی که برای دسترسی به نرم‌افزار شرکت خود هستند، راه اصلی برای انجام این کار است.

فناوری اطلاعات و نوآوری به شرکت ها اجازه می دهد تا سازگارتر و سود آورتر باشند. آینده هم هیجان انگیز و هم چالش برانگیز خواهد بود زیرا همه از جدیدترین فناوری اطلاعات برای برنامه های شخصی و کاری خود استفاده می کنند.

سازمان‌های غیرانتفاعی نیز به جدیدترین فناوری اطلاعات وابسته هستند

چه آنها را غیرانتفاعی یا غیرانتفاعی بنامید، این سازمان ها برای انجام کار خود به بهترین فناوری اطلاعات وابسته هستند.

این سازمان‌ها برای تامین هزینه‌های خود و توزیع کالاها و خدمات خود درآمدی را تضمین می‌کنند، اما بدون اینکه سودی برای مالکان داشته باشند. هر سودی که به دست می آید برای کمک به مشتریان و به طور کلی جامعه به عملیات بازگردانده می شود.

.

سازمان‌های غیرانتفاعی نیز به جدیدترین فناوری اطلاعات وابسته هستند

ورود/ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد نمایید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
لطفا کد یکبار رمز ارسال شده به ایمیل یا موبایل خود را وارد کنید
شما قبلا وارد شده اید