سوالات متداول از خوب تک

 

  • دوست دارم از خوب تک خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می رسد؟

 پاسخ: علاوه بر سابقه 13 ساله، تجربه و محتوای غنی وب سایت خوب تک، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی  2 ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وب سایت خوب تک با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید. همچنین خوب تک با بیش از 13 سال سابقه فعالیت در پخش قطعات کامپیوتر و لوازم جانبی بیش از هزار ان مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک در قطعات کامپیوتر و لوازم جانبی نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد خوب تک استفاده کنید.

 

  • آیا برای خرید از خوب تک، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ: خیر، عضویت در خوب تک مزایای زیادی برای شما دارد لیکن شما میتوانید با عضویت و وارد شدن به سایت کالاهای مورد نظرتان را به سبد اضافه کنید و در ادامه فرایند ثبت سفارش گزینه خرید را انتخاب کنید. خوب تک با همان اطلاعات تماس و آدرسی که برای ارسال سفارش درج میکنید به سادگی شما را عضو میکند و برای شما یک عضویت با شماره اشتراکی اختصاصی تعریف میکند. و این شماره اشتراک در واقع عضویت ساده شما در خوب تک میباشد. برای داشتن اشتراک ایمیل اجباری نیست. با عضویت در خوب تک میتوانید:  سریعتر و ساده تر خرید کنید. به سادگی سوابق خرید و رهگیری سفارشات خود را در سایت مدیریت کنید. نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید. در قرعه کشی های جوایز مشتریان خوب تک بر اساس اشتراک و عضویت حضور داشته باشید.

 

  • آیا در تمام ساعات شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ: شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش هایی که در ساعت های غیرکاری (از ساعت 8:30 صبح تا 17:30) ثبت میشوند، در اولین ساعت های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.

 

  • آیا می توانم برای شخص دیگری از خوب تک خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

 پاسخ: بله، ثبت سفارش در خوب تک 4 مرحله دارد:

1.انتخاب کالا و افزودن به سبد خرید

 2 .ورود یا ثبت نام

 3 .تکمیل اطلاعات آدرس

 4 .خلاصه سفارش و پرداخت در مرحله آدرس و شرایط

 در بخش "اطلاعات آدرس" شما میتوانید با انتخاب گزینه (اگر میخواهید کالا از طرف شما به آدرس دیگری برود این گزینه را انتخاب کنید) آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

 

  • از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام، چگونه می توانم مطلع شوم؟

پاسخ: خوب تک با ارسال پیامک، ثبت اولیه سفارش را به اطلاع شما میرساند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه "سوابق خرید و رهگیری سفارش" از وضعیت آن مطلع شوید.

 

  • آیا می توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

 پاسخ: بله، با تماس با واحد پشتیبانی امکان سفارش گذاری برای کالاهای با وضعیت ناموجود فراهم میباشد و در هر زمان که کالای مورد نظر شما در سایت خوب تک موجود شود پیامک تامین مجدد کالا برای شما ارسال میگردد. لیکن بنا به تنوع و متغیر بودن مداوم کالاها توصیه میشود از کالاهای موجود خریداری نمایید

 

  • می توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

تا پیش از ثبت نهایی سفارش و کلیک روی آیکون "ثبت سفارش" شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش ، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید.

از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.

 

  • بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با خوب تک تماس بگیرم؟

پاسخ: خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش خوب تک با شما تماس خواهند گرفت.

 

  • می توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

 پاسخ: به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند. لیکن ضمن تماس با واحد فروش امکان ثبت تلفنی سفارش وجود دارد.

 

  • در صورتی که خرید من هدیه به شخص دیگری باشد، آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای گیرنده هدیه فرستاده خواهد شد؟

 پاسخ: در مرحله تکمیل "اطلاعات آدرس"، اگر گزینه ارسال سفارش به آدرس شخص دیگری را انتخاب کرده باشید میتوانید در قسمت توضیحات  عدم ارسال فاکتور را اعلام نمایید.

 

  • آیا امکان کادو پیچ کردن سفارش من به منظور هدیه دادن وجود دارد؟

پاسخ: - بله شما در قسمت تکمیل اطلاعات میتوانید در قسمت توضیحات کلمه کادو پیچ را ذکر کنید .

 

  • برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم گیری به من کمک کند؟

 پاسخ: کارشناسان بخش تولید محتوای خوب تک تمام تلاش خود را میکنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد. شما راههای مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در خوب تک دارید. میتوانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور از قبیل شرح کالا و مشخصات کالا استفاده کنید. همچنین خوب تک نقدها و نظرهای کاربران را با دیدگاه بیطرفانه در سایت نمایش میدهد که مطالعه آنها میتواند در انتخاب کالا به شما کمک کند.همچنین خوب تک برای رفاه حال مشتریان خود شماره تماس 09109780013 را جهت مشاوره در اختیار قرار داده است.(تماس با آی دی تلگرام : تلگرام خوب تک)

 

  • کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟

پاسخ: گاهی به دلایل مختلف مانند عدم عرضه رسمی و گسترده محصول در ایران، وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به "ناموجود" تغییر پیدا میکند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال خوب تک تلاش میکند تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند.

 

  • آیا ممکن است کالایی را که سفارش می دهم موجود نباشد؟

پاسخ: کالاهای دارای قیمت که در سایت خوب تک با وضعیت "موجود" مشخص شده، در انبار خوب تک موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریعترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته به ندرت برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارش ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا میشود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف میشود.

 

  • آیا کالاهای عرضه شده در سایت خوب تک نو ، سالم و مطابق با اطلاعات سایت هستند؟

 پاسخ: کلیه کالاهای عرضه شده در خوب تک نو هستند . خوب تک به جهت اطمینان سلامت اولیه کالا از نظر فنی و لوازم جانبی کلیه کالاها را مورد تست و کنترل کیفیت قرار داده و پلمپ مینماید.

 

  • پیش از خرید کالا، چگونه می توانم از این که کالا ساخت کجاست، مطلع بشوم؟

پاسخ: لازم به ذکرست که کشور سازنده روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین میکند و تنها به دلیل خط تولید ارزانتر است که بسیاری از کالاها در چین تولید میشوند.

 

  • مبلغ سفارشم را چگونه می توانم پرداخت کنم؟

 پاسخ: شما به صورت نقدی، بانکی یا اینترنتی میتوانید پرداخت خود را انجام دهید و هنگام ثبت سفارش در مرحله پرداخت و ثبت سبد روش پرداخت خود را انتخاب کنید. همگی کاربران خوب تک میتوانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت خوب تک، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حسابهای اعلام شده در سایت خوب تک برای همه کاربران وجود دارد

 

  • با استفاده از کارت کدام بانک ها می توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

پاسخ: شما میتوانید با استفاده از همه کارت های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت خوب تک، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید. هم اکنون بانکهای آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرضالحسنه مهر ایران، رسالت، ایران زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر موسسه مالی اعتباری عسکریه و موسسه اعتباری توسعه در شبکه شتاب فعال هستند.

 

  • ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
  • پاسخ: گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد.اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

 

  • آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت خوب تک امن است؟

 پاسخ: امنیت پرداخت های اینترنتی به خوبی توسط خود بانک ها برقرار شده است و پرداخت اینترنتی به گونه ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از خوب تک بلکه هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته های زیر را رعایت فرمایید:

 با مشاهده قسمت آدرس در مرورگر  خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد. - قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید. برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

 

شما میتوانید سوالات خود را از طریق (تماس با ما) از ما بپرسید.

تماس با دفتر خوب تک

4866 3232 – 017   -   09109780013

ورود/ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد نمایید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
لطفا کد یکبار رمز ارسال شده به ایمیل یا موبایل خود را وارد کنید
شما قبلا وارد شده اید