سوالات متداول خوب‌تک

1. چگونه می‌توانم از اطمینان خرید از خوب‌تک مطمئن شوم؟
خرید از خوب‌تک کاملاً ایمن است. این وب‌سایت با بیش از 20 سال سابقه درخشان در ارائه قطعات کامپیوتر و لوازم جانبی، دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌باشد. این نماد به معنای تایید و بررسی مداوم عملکرد فروشگاه از سوی مراجع قانونی است. همچنین شما می‌توانید با کلیک بر روی نماد اعتماد در صفحه اصلی سایت، از صحت و اعتبار آن اطمینان حاصل کنید.

2. آیا برای خرید از خوب‌تک نیاز به عضویت دارم؟
خیر، عضویت الزامی نیست اما داشتن عضویت مزایای بسیاری مانند مدیریت آسان‌تر سفارشات و شرکت در قرعه‌کشی‌ها به همراه دارد. حتی بدون عضویت نیز می‌توانید خرید خود را انجام دهید.

3. آیا می‌توانم سفارش خود را در هر زمانی ثبت کنم؟
بله، شما می‌توانید در 24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته سفارش خود را ثبت کنید. سفارشات ثبت‌شده در ساعات غیرکاری در ابتدای روز کاری بعد پردازش خواهند شد.

4. آیا می‌توانم برای فرد دیگری سفارش ثبت کنم؟
بله، با انتخاب گزینه مربوطه در بخش اطلاعات آدرس، می‌توانید سفارش خود را به آدرس شخص دیگری ارسال کنید. در صورت پرداخت آنلاین، تحویل‌گیرنده باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

5. چگونه از وضعیت سفارش خود مطلع شوم؟
پس از ثبت سفارش، پیامک تایید برای شما ارسال می‌شود. همچنین می‌توانید با ورود به حساب کاربری خود از وضعیت سفارش اطلاع یابید.

6. آیا می‌توانم کالای ناموجود سفارش دهم؟
بله، از طریق تماس با واحد پشتیبانی امکان سفارش‌گذاری کالاهای ناموجود وجود دارد. به‌محض موجود شدن کالا، اطلاع‌رسانی از طریق پیامک صورت می‌گیرد.

7. آیا امکان لغو یا تغییر سفارش وجود دارد؟
قبل از ثبت نهایی سفارش، امکان ویرایش یا حذف آن وجود دارد. در صورت نیاز به تغییر پس از ثبت، با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.

8. آیا امکان ثبت سفارش تلفنی وجود دارد؟
برای تسریع در فرایند سفارش، توصیه می‌شود سفارشات خود را اینترنتی ثبت کنید. با این حال، امکان ثبت تلفنی سفارش نیز وجود دارد.

9. آیا فاکتور فروش به همراه هدیه ارسال می‌شود؟
اگر سفارش شما به عنوان هدیه ارسال می‌شود، می‌توانید درخواست عدم ارسال فاکتور را در بخش توضیحات ذکر کنید.

10. آیا امکان کادوپیچ کردن سفارش وجود دارد؟
بله، با درج درخواست کادوپیچ در بخش توضیحات، سفارش شما به صورت هدیه آماده و ارسال می‌شود.

11. چگونه می‌توانم برای خرید از سایت مشاوره بگیرم؟
خوب‌تک تلاش می‌کند تا اطلاعات کافی برای هر محصول را در اختیار شما قرار دهد. همچنین می‌توانید برای مشاوره تخصصی با کارشناسان ما از طریق شماره تماس یا تلگرام در ارتباط باشید.

12. چه زمانی کالاهای ناموجود دوباره موجود می‌شوند؟
خوب‌تک تمام تلاش خود را می‌کند تا کالاهای ناموجود را در سریع‌ترین زمان ممکن موجود کند، اما زمان دقیق عرضه مجدد به شرایط عرضه‌کنندگان بستگی دارد.

13. آیا کالاهای موجود در سایت نو و سالم هستند؟
بله، تمامی کالاهای خوب‌تک نو و با کیفیت بوده و قبل از ارسال از نظر سلامت فنی و لوازم جانبی مورد بررسی قرار می‌گیرند.

14. چگونه مبلغ سفارش خود را پرداخت کنم؟
پرداخت‌ها به‌صورت نقدی، بانکی یا اینترنتی امکان‌پذیر است. تمامی کاربران می‌توانند از طریق درگاه‌های بانکی موجود در سایت، پرداخت خود را انجام دهند.

15. آیا پرداخت اینترنتی امن است؟
بله، پرداخت‌های اینترنتی از طریق پروتکل‌های امن و استاندارد انجام می‌شود. برای اطمینان بیشتر از https و نماد قفل طلایی در مرورگر خود استفاده کنید.

16. آیا ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد و وجه از حسابم کسر شود؟
بله، اما نگران نباشید، در صورت بروز مشکل، مبلغ طی 72 ساعت به حساب شما بازمی‌گردد. در صورت عدم بازگشت، با بانک عامل تماس بگیرید.

ورود/ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد نمایید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
لطفا کد یکبار رمز ارسال شده به ایمیل یا موبایل خود را وارد کنید
شما قبلا وارد شده اید