سوالات متداول

 

  • دوست دارم از خوب تک خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می رسد؟

 پاسخ: علاوه بر سابقه 8ساله، تجربه و محتواي غنی وب سایت خوب تک، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی  2 ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی داراي نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. براي اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وب سایت خوب تک با کلیک روي نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید. همچنین خوب تک با بیش از 8 سال سابقه فعالیت در پخش قطعات کامپیوتر و لوازم جانبی بیش از هزار ان مشتري و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک در قطعات کامپیوتر و لوازم جانبی نزد مشتریان، نهادهاي نظارتی و زنجیره هاي عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد خوب تک استفاده کنید.

 

  • آیا براي خرید از خوب تک، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ: خیر، عضویت در خوب تک مزایاي زیادي براي شما دارد لیکن شما میتوانید با عضویت و وارد شدن به سایت کالاهاي مورد نظرتان را به سبد اضافه کنید و در ادامه فرایند ثبت سفارش گزینه خرید را انتخاب کنید. خوب تک با همان اطلاعات تماس و آدرسی که براي ارسال سفارش درج میکنید به سادگی شما را عضو میکند و براي شما یک عضویت با شماره اشتراکی اختصاصی تعریف میکند. و این شماره اشتراك در واقع عضویت ساده شما در خوب تک میباشد. براي داشتن اشتراك ایمیل اجباري نیست. با عضویت در خوب تک میتوانید:  سریعتر و ساده تر خرید کنید. به سادگی سوابق خرید و رهگیري سفارشات خود را در سایت مدیریت کنید. نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراك گذارید. در قرعه کشی هاي جوایز مشتریان خوب تک بر اساس اشتراك و عضویت حضور داشته باشید.

 

  • آیا در تمام ساعات شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ: شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش هایی که در ساعت هاي غیرکاري (از ساعت 8:30 صبح تا 17:30) ثبت میشوند، در اولین ساعت هاي کاري روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.

 

  • آیا می توانم براي شخص دیگري از خوب تک خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

 پاسخ: بله، ثبت سفارش در خوب تک4 مرحله دارد:

1.انتخاب کالا و افزودن به سبد خرید

 2 .ورود یا ثبت نام

 3 .تکمیل اطلاعات آدرس

 4 .خلاصه سفارش و پرداخت در مرحله آدرس و شرایط

 در بخش "اطلاعات آدرس" شما میتوانید با انتخاب گزینه (اگر میخواهید کالا از طرف شما به آدرس دیگري برود این گزینه را انتخاب کنید) آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد

 

  • از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام، چگونه می توانم مطلع شوم؟

پاسخ: خوب تک با ارسال پیامک، ثبت اولیه سفارش را به اطلاع شما میرساند. همچنین براي اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید وارد حساب کاربري خود شوید و با کلیک روي گزینه "سوابق خرید و رهگیري سفارش" از وضعیت آن مطلع شوید.

 

  • آیا می توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

 پاسخ: بله، با تماس با واحد پشتیبانی امکان سفارش گذاري براي کالاهاي با وضعیت ناموجود فراهم میباشد و در هر زمان که کالاي مورد نظر شما در سایت خوب تک موجود شود پیامک تامین مجدد کالا براي شما ارسال میگردد. لیکن بنا به تنوع و متغیر بودن مداوم کالاها توصیه میشود از کالاهاي موجود خریداري نمایید

 

  • می توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

تا پیش از ثبت نهایی سفارش و کلیک روي آیکون "ثبت سفارش" شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش ، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید.

از این مرحله به بعد براي لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیري سفارشات تماس بگیرید.

 

  • بعد از ثبت سفارش، براي اطمینان از پردازش آن باید با خوب تک تماس بگیرم؟

پاسخ: خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش خوب تک با شما تماس خواهند گرفت.

 

  • می توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

 پاسخ: به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند. لیکن ضمن تماس با واحد فروش امکان ثبت تلفنی سفارش وجود دارد.

 

  • در صورتی که خرید من هدیه به شخص دیگري باشد، آیا فاکتور فروش به همراه بسته براي گیرنده هدیه فرستاده خواهد شد؟

 پاسخ: در مرحله تکمیل "اطلاعات آدرس"، اگر گزینه ارسال سفارش به آدرس شخص دیگري را انتخاب کرده باشید میتوانید در قسمت توضیحات  عدم ارسال فاکتور را اعلام نمایید.

 

  • آیا امکان کادو پیچ کردن سفارش من به منظور هدیه دادن وجود دارد؟

پاسخ: - بله شما در قسمت تکمیل اطلاعات میتوانید در قسمت توضیحات کلمه کادو پیچ را ذکر کنید .

 

  • براي انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم گیري به من کمک کند؟

 پاسخ: کارشناسان بخش تولید محتواي خوب تک تمام تلاش خود را میکنند تا اطلاعات مورد نیاز براي خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد. شما راههاي مختلفی براي کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در خوب تکدارید. میتوانید از ابزارهاي ایجاد شده براي این منظور از قبیل شرح کالا و مشخصات کالا استفاده کنید. همچنین خوب تک نقدها و نظرهاي کاربران را با دیدگاه بیطرفانه در سایت نمایش میدهد که مطالعه آنها میتواند در انتخاب کالا به شما کمک کند.همچنین خوب تک برای رفاه حال مشتریان خود شماره تماس 09109780013 را جهت مشاوره در اختیار قرار داده است.(تماس با آی دی تلگرام : تلگرام خوب تک)

 

  • کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت براي فروش عرضه خواهند شد؟

پاسخ: گاهی به دلایل مختلف مانند عدم عرضه رسمی و گسترده محصول در ایران، وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به "ناموجود" تغییر پیدا میکند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال خوب تک تلاش میکند تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند.

 

  • آیا ممکن است کالایی را که سفارش می دهم موجود نباشد؟

پاسخ: کالاهاي داراي قیمت که در سایت خوب تک با وضعیت "موجود" مشخص شده، در انبار خوب تک موجود و قابل سفارش گذاري هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازي به استعلام موجودي نیست و سفارش در سریعترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته به ندرت براي برخی از کالاها در صورت ثبت سفارش ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودي آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودي کالا میشود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف میشود.

 

  • آیا کالاهاي عرضه شده در سایت خوب تک نو ، سالم و مطابق با اطلاعات سایت هستند؟

 پاسخ: کلیه کالاهاي عرضه شده در خوب تک نو هستند . خوب تک به جهت اطمینان سلامت اولیه کالا از نظر فنی و لوازم جانبی کلیه کالاها را مورد تست و کنترل کیفیت قرار داده و پلمپ مینماید. بعلاوه تصاویر همه کالاها مستقیما در آتلیه خوب تک از خود کالا تهیه شده است.

 

  • پیش از خرید کالا، چگونه می توانم از این که کالا ساخت کجاست، مطلع بشوم؟

پاسخ: لازم به ذکرست که کشور سازنده روي کیفیت کالا تاثیري ندارد و برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین میکند و تنها به دلیل خط تولید ارزانتر است که بسیاري از کالاها در چین تولید میشوند.

 

  • مبلغ سفارشم را چگونه می توانم پرداخت کنم؟

 پاسخ: شما به صورت نقدي، بانکی یا اینترنتی میتوانید پرداخت خود را انجام دهید و هنگام ثبت سفارش در مرحله پرداخت و ثبت سبد روش پرداخت خود را انتخاب کنید. همگی کاربران خوب تک میتوانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت هاي بانکی عضو شبکه شتاب در سایت خوب تک، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حسابهاي اعلام شده در سایت خوب تک براي همه کاربران وجود دارد

 

  • با استفاده از کارت کدام بانک ها می توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

پاسخ: شما میتوانید با استفاده از همه کارت هاي بانکی عضو شبکه شتاب در سایت خوب تک، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید. هم اکنون بانکهاي آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزي، مسکن، ملت، ملی، دي، انصار، قرضالحسنه مهر ایران، رسالت، ایران زمین، گردشگري، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر موسسه مالی اعتباري عسکریه و موسسه اعتباري توسعه در شبکه شتاب فعال هستند.

 

  • ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
  • پاسخ: گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جاي نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهاي میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد.اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

 

  • آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت خوب تک امن است؟

 پاسخ: امنیت پرداخت هاي اینترنتی به خوبی توسط خود بانک ها برقرار شده است و پرداخت اینترنتی به گونه اي طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها براي خرید از خوب تک بلکه هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی براي اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته هاي زیر را رعایت فرمایید:

 با مشاهده قسمت آدرس در مرورگر  خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جاي پروتکل http استفاده شود به عبارت دیگر باید در ابتداي آدرس، https وجود داشته باشد. - قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداري کنید. - براي ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازي موجود استفاده کنید.

 

شما میتوانید سوالات خود را از طریق(تماس با ما) از ما بپرسید.

تماس با دفتر خوب تک

4866 3232 – 017   -   09109780013