پایه نگهدارنده لپ تاپ اوریکو مدل PFB-A24

ORICO Laptop Holder Model PFB-A24
هنوز نظری برای این کالا ثبت نشده است
خرید کالا
شناسه‌ی کالا
00213196
۵۶۹,۰۰۰
۰%
۵۶۹,۰۰۰

معرفی

پایه لپ تاپ تاشو قابل تنظیم اوریکو مدل PFB-A24 ساخته شده از مواد POM بسیار سرسخت و مقاوم در برابر ضربه است و ظرفیت باربری قوی تا 80 کیلوگرم را دارد. پلی استال که با نام پلی اکسی متیلن (POM) نیز شناخته می شود، از پلیمریزاسیون فرم‌آلدهید به‌دست می آید و پلیمری گرمانرم کریستالی با استحکام کششی و سختی بالا، ارتجاع پذیری خوب، مقاومت سایش عالی و جذب رطوبت پایین است.
این در حالی است که پایه های لپ تاپ موجود در بازار از جنس ABS مقاومت کمتری نسبت به مواد POM دارد. با این تفاسیر با توجه به نیازتان باید هنگام خرید پایه لپ تاپ باکیفیت دقت لازم را به عمل آورید.

این پایه با طرح های ساختاری دوگانه M و مثلثی تجربه تایپ پایدار را برای شما تضمین می کنند.

طراحی قابل تنظیم چند زاویه ای با پایه لپ تاپ تاشو قابل تنظیم اوریکو مدل PFB-A24 به شما امکان می دهد بهترین ارتفاع را برای گردن خود پیدا کنید و وضعیت صحیح نشستن را آغاز نمایید. یایه لپ تاپ اوریکو دارای 7 ارتفاع سطح قابل تنظیم است. حداقل ارتفاع پشتیبانی 22 میلی متر و حداکثر ارتفاع پشتیبانی 150 میلی متر است.

هنگام استفاده ازپایه لپ تاپ تاشو قابل تنظیم اوریکو مدل PFB-A24 نگران داغ شدن لپ تاپ و تبلت خود نباشید. اوریکو با طراحی پشت باز، بهترین تهویه را برای دستگاه های شما ارائه می دهد. جریان هوا را افزایش داده و اتلاف گرما را تسریع می کند. طراحی تهویه باعث افزایش جریان هوا و اثربخشی خنک کننده می شود.

طراحی تکیه گاه سیلیکونی خمیده در پایه لپ تاپ تاشو قابل تنظیم اوریکو مدل PFB-A24 از مچ دست شما محافظت می کند و تجربه کاربری راحت تری را ارائه می دهد.

به علاوه پدهای سیلیکونی چهار گوشه پایه لپ تاپ اوریکو از خراشیدگی میز شما جلوگیری می کند. هنگام استفاده از پایه قابل حمل اوریکو از قرارگیری پایدار آن اطمینان حاصل نمایید.

پایه لپ تاپ تاشو قابل تنظیم اوریکو مدل PFB-A24 با لپ تاپ های 11 اینچ - 13 اینچ - 15.6 اینچ - 17 اینچ سازگار می باشد. شما می توانید از آن به عنوان پایه مطالعه، پایه تلفن همراه و ... استفاده کنید. 

پایه لپ تاپ تاشو قابل تنظیم اوریکو مدل PFB-A24 تنها با وزن 200 گرم و ابعاد (تاشده) 263×45×22 میلی متر به راحتی در کوله پشتی و کیف دستی شما قرار می گیرد و حمل آن بسیار راحت است.

مشخصات

مشخصات

  • برند
    ORICO
  • ابعاد
    ابعاد باز شده: 263x 190 x 150 میلی متر
    ابعاد تا شده : 263x 45 x 22 میلی متر
  • وزن
    200 گرم
  • جنس بدنه
    POM
  • ورودی
    -
  • خروجی
    -
  • کابل
    -
  • لوازم همراه
    -
  • موارد استفاده
    لپ تاپ های 11 تا 17 اینچی
  • سایر ویژگی ها
    تحمل وزن تا 80 کیلو گرم/قابل تنظیم از 15 تا 45 درجه/ارتفاع قابل تنظیم 7 سطح/دارای تکیه گاه مچ دست/دارای پد های ضد لغزش/ضد خش
ثبت نقد و بررسی

امتیاز و دیدگاه کاربران

از مجموع ۰ امتیاز
شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید
خرید کالا
شناسه‌ی کالا
00213196
۵۶۹,۰۰۰
۰%
۵۶۹,۰۰۰
ورود/ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد نمایید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
لطفا کد یکبار رمز ارسال شده به ایمیل یا موبایل خود را وارد کنید
شما قبلا وارد شده اید