پایه نگهدارنده مانیتور اوریکو مدل HSQ-02

ORICO HSQ-02 model monitor support base
هنوز نظری برای این کالا ثبت نشده است
خرید کالا
شناسه‌ی کالا
KT-011202

ناموجود

معرفی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی اکثر کارها اینترنتی شده و افراد مجبور به استفاده از لپ تاپ و کامپیوتر هستند. چه بسا در بسیاری از مواقع افراد پس از اتمام کار و پایان روز دچار کمر درد و گردن درد می شوند.

اگر شما هم مدت طولانی با کامپیوتر مشغول به کار هستید بهتر است برای جلوگیری از کمر درد و گردن درد زاویه دید خود را نسبت به مانیتور تنظیم نمایید. با استفاده از پایه نگهدارنده مانیتور اوریکو مدل HSQ-02 سر خود را بالا بیاورید گردن خود را شل کنید زاویه دید خود را بالا ببرید، قفسه سینه و پشت خود را صاف کنید و یک حالت نشستن سالم را شروع کنید.
پایه نگهدارنده مانیتور اوریکو مدل HSQ-02 ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم است. آلیاژ آلومینیوم + ABC + PC، موجب شده تا این پایه تحمل بار 20 کیلوگرم وزن را داشته باشد و پایداری بیشتری را برای شما فراهم می کند.

شرکت اوریکو برای اینکه پایه نگهدارنده مانیتور HSQ-02 محکم روی میز قرار بگیرد و سر نخورد برای یایه های آن 4 پد سیلیکونی طراحی کرده است.
پایه نگهدارنده مانیتور اوریکو مدل HSQ-02 علاوه بر اینکه سلامتی شما را تضمین می کند موجب می شود تا میز کارتان همیشه مرتب و خلوت باشد و امکان نگهداری وسایل کوچک برای شما فراهم شود. همچنین این امر باعث تمرکز بیشتر شما و تسریع در روند کارتان میگردد.
طراحی پایه نگهدارنده مانیتور اوریکو مدل HSQ-02 به گونه ای است استفاده از آن بسیار راحت و ساده است. شما بدون نیاز به خم شدن براحتی می توانید از مانیتور خود استفاده کنید و کیپورد ماوس خود را در زیر آن جای دهید و به مرتب شدن میز خود کمک کنید.

مشخصات

مشخصات

  • برند
    اوریکو
  • ابعاد
    530 × 221 × 91 میلی متر
  • وزن
    700 گرم
  • جنس بدنه
    آلیاژ آلومینیوم + ABC + PC
  • قابلیت تنظیم ارتفاع
    دارد
  • سایر مشخصات
    ظرفیت باربری 20 کیلوگرم
    دارای 4 پد سیلیکونی دارای 4 پورت USB3.0 - A خروجی: شارژ بی سیم 5 ولت 1 آمپر، 9 ولت 1.1 آمپر، 12 ولت 1.2 آمپر حداکثر 15 وات پشتیبانی از دستگاه های شارژ هواوی، سامسونگ، شیائومی، آیفون، آی پد و غیره حداکثر توان: 15 وات
ثبت نقد و بررسی

امتیاز و دیدگاه کاربران

از مجموع ۰ امتیاز
شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید
خرید کالا
شناسه‌ی کالا
KT-011202
۰
۰
ورود/ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد نمایید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
لطفا کد یکبار رمز ارسال شده به ایمیل یا موبایل خود را وارد کنید
شما قبلا وارد شده اید