داک چند کاره Thunderbolt3.0 با پورت Type-C اوریکو مدل KT-020504 | XC-309
داک چند کاره Thunderbolt3.0 با پورت Type-C اوریکو مدل KT-020504 | XC-309داک چند کاره Thunderbolt3.0 با پورت Type-C اوریکو مدل KT-020504 | XC-309داک چند کاره Thunderbolt3.0 با پورت Type-C اوریکو مدل KT-020504 | XC-309داک چند کاره Thunderbolt3.0 با پورت Type-C اوریکو مدل KT-020504 | XC-309داک چند کاره Thunderbolt3.0 با پورت Type-C اوریکو مدل KT-020504 | XC-309داک چند کاره Thunderbolt3.0 با پورت Type-C اوریکو مدل KT-020504 | XC-309داک چند کاره Thunderbolt3.0 با پورت Type-C اوریکو مدل KT-020504 | XC-309داک چند کاره Thunderbolt3.0 با پورت Type-C اوریکو مدل KT-020504 | XC-309داک چند کاره Thunderbolt3.0 با پورت Type-C اوریکو مدل KT-020504 | XC-309داک چند کاره Thunderbolt3.0 با پورت Type-C اوریکو مدل KT-020504 | XC-309داک چند کاره Thunderbolt3.0 با پورت Type-C اوریکو مدل KT-020504 | XC-309

داک چند کاره Thunderbolt3.0 با پورت Type-C اوریکو مدل XC-309

هنوز نظری برای این کالا ثبت نشده است
خرید کالا
شناسه‌ی کالا
00213337
۲,۵۰۰,۰۰۰
۰%
۲,۵۰۰,۰۰۰

معرفی

- جنس بدنه : آلیاژ آلومینیوم

- ورودی : Type-C

- دارای گارانتی 12 ماهه چهار فصل اوریکو ایران

بررسی تخصصی

شاید برایتان پیش‌آمده باشد که لپ‌تاپ یا کیستان پورت‌های موردنیازتان را نداشته باشد. هر لپ‌تاپ یا کامپیوتری تعداد محدودی پورت در اختیارتان قرار می‌دهد. اگر شما هم لوازم دیجیتال متعددی دارید احتمال اینکه برای شارژ یا انتقال اطلاعات احتیاج اتصال این محصولات به کامپیوتر را داشته باشید بسیار است. اما لپ‌تاپ‌ها تعداد محدودی پورت در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا جایی که برای بسیاری از افراد با نیازهای عادی هم این مقدار پورت کافی نیست. برای حل این مشکل محصولی به اسم مبدل طراحی‌شده است. اوریکو یکی از برندهایی است که در زمینه تولید این محصولانت فعالیت دارد. مبدل مدل XC-309 یکی از محصولات این برند است.

این مبدل یا داک به صورتی طراحی‌شده تا فضای زیادی را اشغال نکند. استفاده از دو پورت USB-C برای اتصال باعث شده تا این مدل برای افرادی که مک بوک پرو جدید دارند گزینه مناسبی باشد. طراحی و جنس بدنه این داک شباهت بسیاری به بدنه مک بوک دارد. برای ساخت این مدل از آلیاژ آلومینیوم استفاده‌شده است. استفاده از این جنس باعث شده تا ماندگاری این مدل افزایش یابد.  اگر مک بوک پرو جدید دارید با اتصال این داک می‌توانید از طریق یکی از پورت‌ها لپ‌تاپتان را شارژ کنید. این داک قابلیت پشتیبانی از شارژ با توان 60 وات و فناوری PD را دارد. در کنار این مدل پورت HDMI قرار دارد. با استفاده از این پورت می‌توانید تصویر لپ‌تاپتان را روی تلویزیون به نمایش در بیاورید. این پورت قابلیت پشتیبانی از کیفیت 4K را به شما می‌دهد. این ویژگی برای زمانی که قصد ارائه کاری را داشته یا با لپ‌تاپ قصد بازی دارید کارایی دارد.

روی قسمت بالایی این مبدل سوئیچی دیده می‌شود. با استفاده از این سوئیچ یکی از پورت‌های USB-C به داخل داک کشیده شده و می‌توانید برای اتصال از یک پورت USB-C استفاده کنید. این ویژگی برای افرادی که از لپ‌تاپی جز مک‌بوک پرو استفاده می‌کنند تعبیه‌شده است.  این داک دو شیار کارت حافظه یکی برای SD و دیگری برای TF در اختیارتان قرار می‌دهد. این پورت برای افرادی که در زمینه تصویر فعالیت دارند کارایی بسیاری دارد. شما می‌توانید کارت حافظه دوربینتان را در این شیار قرار دهید. توجه داشته باشید با استفاده از این مبدل قابلیت خواندن دو کارت همزمان را نخواهید داشت. این مدل دو پورت USB نسخه 3 دارد. استفاده از این نسخه باعث شده تا سرعت انتقال اطلاعات افزایش یابد. این افزایش سرعت برای افرادی که در روز حجم بالایی فایل را جابه‌جا می‌کنند اهمیت دارد. از طریق این دو پورت می‌توانید ماوس، کیبورد، هارد، فلش، دسته بازی، فن‌های کوچک و غیره را به لپ‌تاپتان متصل کنید.

این تکنولوژی را می‌توان انقلابی در درگاه‌های ورودی و خروجی دانست. در سال‌‎های اخیر، تقاضا برای افزایش سرعت رد و بدل اطلاعات آن‌قدر زیاد شد که تولیدکنندگان لوازم کامپیوتری به فکر تکنولوژی USB 3.0 افتادند اما این آخر راه نبود و پس از مدتی، تکنولوژی فوق سریع Thunderbolt به بازار عرضه شد. این تکنولوژی را می‌توان نسل آینده درگاه‌ها دانست. این مبدل به این پورت مجهز شده و همین باعث شده تا یک مبدل به‌روز محسوب شود. ظاهر این پورت شباهت بسیاری به USB-C دارد. دلیل استفاده از نسخه را می‌توان همین USB-C بودن دانست. امروزه تمامی دستگاه‌ها به سمت استفاده از USB-C قدم بر می‌دارند و به همین دلیل احتمال کنار رفتن USB-A وجود خواهد داشت.

برخی از قاب‌های موجود در بازار برای اتصال نیاز به برنامه دارند و این کار می‌تواند زمان زیادی از شما بگیرد. داک اوریکو به ویژگی Plug And Play مجهز شده است. این ویژگی بدین معناست که برای استفاده از این مبدل تنها باید آن را به لپ‌تاپ متصل کنید. این مبدل به هیچ نرم‌افزاری نیاز ندارد. این ویژگی باعث شده تا سرعت عملتان افزایش یابد و کار کردن با این محصول آسان باشد.

شاید با تعریف‌هایی که از این داک داشتیم فکر کنید این مدل تنها برای افرادی که مک بوک دارند مناسب باشد اما این‌طور نیست. افرادی که مک بوک پرو جدید دارند تنها قابلیت بیشتری که نسبت به سایرین دارند، شارژ لپ‌تاپ از طریق داک است. شما می‌توانید از این مدل برای گوشی‌های سامسونگ S8/S8+، Mate 10 یا لپ‌تاپ‌های Zenbook3، Mi Notebook،  Macbook و غیره استفاده کنید.

مشخصات

مشخصات

  • برند
    ORICO
  • ابعاد
    12 × 35 × 127 میلی متر
  • وزن
    100 گرم
  • جنس بدنه
    آلیاژ آلومینیوم
  • تعداد پورت
    6 پورت
  • ورودی
    Type-C × 2
  • خروجی
    Type-C×1(charge + data), Thunderbolt3×1, SD×1, TF×1, USB3.0×2, HDMI×1
  • سرعت انتقال اطلاعات
    تا 40 گیگابایت بر ثانیه
  • طول کابل
    -
  • چراغ LED
    دارد
ثبت نقد و بررسی

امتیاز و دیدگاه کاربران

از مجموع ۰ امتیاز
شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید
خرید کالا
شناسه‌ی کالا
00213337
۲,۵۰۰,۰۰۰
۰%
۲,۵۰۰,۰۰۰
ورود/ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد نمایید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
لطفا کد یکبار رمز ارسال شده به ایمیل یا موبایل خود را وارد کنید
شما قبلا وارد شده اید